Back to articles

Zmieniamy się „na dobre” – już w marcu! EN

„Już od ponad 15 lat dostarczamy produkty pełne różnorodnych smaków i wyselekcjonowanych składników, czyli Pełne Dobra, dlatego tworzymy nowy subbrend, którego nazwa wprost nawiązuje do wartości jakie nas charakteryzują oraz naszych rodzinnych korzeni. Co istotne, odświeżenie identyfikacji wizualnej w żaden sposób nie wpłynie na jakość naszych produktów docenianych przez miliony Polaków, a wręcz przeciwnie – nasze hummusy będą zawierać jeszcze więcej dobra.” Michał Perel, Prezes Perla Polska

A gdyby tak zmienić coś w życiu na dobre? Z nami to takie proste!

Już teraz rozpoczynamy komunikację rebrandingu i nowej strategii marki Perla, której bohaterem jest zupełnie nowy subbrend – Pełna Dobra. Wraz z wprowadzeniem submarki odświeżamy nasz podstawowy logotyp „Perla” nadając mu bardziej nowoczesny charakter, a na półki sklepowe w popularnych sieciach handlowych trafią produkty w nowych opakowaniach. Co ważne, aktualna domena internetowa www.antipasti.pl zmieni się w www.pelnadobra.pl, a w kanałach tradycyjnych i Internecie ruszy kampania reklamowa.

Dlaczego zmiana

Prowadzone przez nas badania rynkowe i analizy potrzeb konsumenckich dały nam jednoznaczny sygnał o konieczności wyróżnienia naszej marki na sklepowej półce oraz uspójnienia wszystkich elementów jej identyfikacji wizualnej. Wcześniej mocno zróżnicowana pod kątem designu opakowań i materiałów reklamowych marka wymagała kompleksowego odświeżenia, dlatego pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy o stworzeniu nowej strategii czego naturalnym wynikiem stał się rebranding.

O nowej strategii…

Nowa „pełna dobra” komunikacja zakłada budowę nowoczesnej, otwartej na nowych konsumentów marki oraz rozpowszechnienie hummusu wśród Polaków jako idealnej, zbilansowanej przekąski nie tylko dla wegetarian. Wszystkie elementy nowej komunikacji zostały spięte w spójny system identyfikacji wizualnej, dzięki czemu konsumenci łatwo zidentyfikują nasze komunikaty w mediach, a produkty w sklepach. Marka Pełna Dobra jest dedykowana na rynek polski i środkowoeuropejski.

Co się zmieni?

Najważniejszą zmianą, jaką w pierwszej kolejności zauważą nasi klienci, będzie zupełnie nowy, spójny dla wszystkich kategorii produktowych i sieci handlowych design opakowań. Dzięki temu konsumenci, niezależnie od sklepu jaki odwiedzą, bez problemu rozpoznają swoje ulubione hummusy i papryczki. Jednocześnie zmieni się kolor kartonów, z czarnych (nawiązujących do logo) i zielonych (kojarzonych z półką wege) przechodzimy w nowy, pomarańczowy design, który jeszcze lepiej odda radosny, pełen energii charakter „pełnej dobra” submarki oraz będzie łatwiej dekodowany w sklepowej alejce.

Kiedy?

Proces rebrandingu zaplanowany jest na kilka tygodni. Nowa strona internetowa z wartościowymi, edukacyjnymi treściami ruszy w marcu. Już wkrótce odświeżone zostaną także profile marki w popularnych mediach społecznościowych. Pierwsze produkty z nowymi etykietami będą pojawiać się w sklepach już w drugiej połowie lutego. W ślad za tymi zmianami, konsumenci mogą spodziewać się poszerzenia asortymentu, nowych smaków oraz szeregu „pełnych dobra” niespodzianek. Serdecznie zapraszamy zatem do śledzenia naszych profili w mediach społecznościowych, gdzie już wkrótce pojawi się wiele angażującej treści oraz inspirujących konkursów:

Similar articles

worth reading